Архіви

  • 2023: XVII Міжнародної науково-практичної конференції «B2B MARKETING»
    2023

    У збірнику надруковані матеріали XVII Міжнародної науково-
    практичної конференції «В2В MARKETING» з нагоди 125-річного
    ювілею КПІ ім. Ігоря Сікорського, яка відбулася в Національному
    технічному університеті України «Київський політехнічний інститут
    імені Ігоря Сікорського» 14-15 грудня 2023 р. Розглянуто широке коло
    актуальних питань промислового маркетингу, маркетингу
    інноваційної діяльності, маркетингового менеджменту, маркетингових
    досліджень та брендингу. Особлива увага приділяється проблемам та
    тенденціям сучасного промислового ринку України, Європи, світу.

    XVII Міжнародна науково-практична конференція
    «В2В MARKETING» відбулася у відповідності до Наказу КПІ ім. Ігоря
    Сікорського № НМКП/102/2023 від 27.11.2023 р. у межах проведення
    XVII Міжнародного науково-практичного форуму «B2B Marketing
    International Forum».

    Збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної
    конференції «В2В MARKETING» з нагоди 125-річного ювілею
    КПІ ім. Ігоря Сікорського рекомендовано до друку Вченою радою
    факультету менеджменту та маркетингу протокол
    від 26 грудня 2023 р. №5.

  • 2021: В2В МАРКЕТИНГ Збірник наукових праць XV Міжнародної науково-практичної конференції

    У збірнику надруковані матеріали Міжнародної науково- практичної конференції «В2В MARKETING», яка відбулася в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» 29 вересня 2021р. Розглянуто широке коло актуальних питань промислового
    маркетингу, маркетингу інноваційної діяльності, маркетингового менеджменту, маркетингових досліджень та брендингу. Особлива увага приділяється проблемам та тенденціям сучасного  промислового ринку України. Посвідчення про реєстрацію проведення заходу №777 від
    23.09.2021 р. видано Державною науковою установою «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації». Рекомендовано до друку Вченою радою факультету менеджменту та маркетингу протокол №3 від «25» жовтня 2021 року.

  • В2В МАРКЕТИНГ Збірник наукових праць XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції
    2019

    У збірнику надруковані матеріали Всеукраїнської науково-практичної
    конференції «В2В Маркетинг», яка відбулася в Національному технічному
    університеті України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря
    Сікорського» 3 та 4 квітня 2019 р. Розглянуто широке коло актуальних
    питань промислового маркетингу, маркетингу інноваційної діяльності,
    маркетингового менеджменту, маркетингових досліджень та брендингу.
    Особлива увага приділяється проблемам та тенденціям сучасного промислового ринку України.
    Посвідчення про реєстрацію проведення заходу №78 від 25.02.2019 видано Держвною науковою установою «Український інститут науково- технічної експертизи та інформації».

  • В2В МАРКЕТИНГ Збірник наукових праць XII Всеукраїнської науково-практичної конференції
    2018

    У збірнику надруковані матеріали Всеукраїнської науково-практичної
    конференції «В2В Маркетинг», яка відбулася в Національному технічному
    університеті України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
    у 2018 р. Розглянуто широке коло актуальних питань промислового
    маркетингу, маркетингу інноваційної діяльності, маркетингового менеджменту,
    маркетингових досліджень та брендингу. Особлива увага приділяється
    проблемам та тенденціям сучасного промислового ринку України.
    Посвідчення про реєстрацію проведення заходу №145 від 12.04.2018
    видано Держвною науковою установою «Український інститут науково-технічної
    експертизи та інформації».

  • Збірник наукових праць XI Всеукраїнської науково-практичної конференції "В2В Маркетинг""
    2017

    У збірнику надруковані матеріали Всеукраїнської науково-практичної
    конференції «В2В Маркетинг», яка відбулася в Національному технічному
    університеті України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
    16-17 березня 2017 р. Розглянуто широке коло актуальних питань
    промислового маркетингу, маркетингу інноваційної діяльності, маркетингового
    менеджменту, маркетингових досліджень та брендингу. Особлива увага
    приділяється проблемам та тенденціям сучасного промислового ринку України.
    ДНУ «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації»
    посвідчення про реєстрацію проведення заходу №86 від 22 лютого 2017р.

  • Х Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B–МАРКЕТИНГ»
    2016

    Х Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих вчених  «B2B–МАРКЕТИНГ»