Про журнал
Галузь та проблематика
Збірник наукових праць конференції "В2В MARKETING" просвячено теоретико-методологічним та практичніми проблемам промислового маркетингу
Тематика конференції:
СЕКЦІЯ 1 |
Маркетингові дослідження |
СЕКЦІЯ 2 |
Промисловий маркетинг |
СЕКЦІЯ 3 |
Поведінка споживачів та поведінкова економіка |
СЕКЦІЯ 4 |
Цифровий маркетинг |
СЕКЦІЯ 5 |
Міжнародний маркетинг |
СЕКЦІЯ 6 |
Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг |
СЕКЦІЯ 7 |
Маркетинг у сфері високих технологій та стартап-проектів |
Процес рецензування
Рецензування матеріалів, які подаються на науково-практичну конфренцію проводиться провідними професорами та доцентами кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського
Політика відкритого доступу
Цей збірник матеріалів практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.
Sponsors
Конференція проходить за підтримки:
- Факультету менеджменту та маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського
- Української асоціації маркетингу
- Students’ Science Association
- L'Oréal Україна
- ДП "ФІЛЬМАН ГМБХ"
Історія збірника
Міжнародна науково-практична конференція «В2В MARKETING» проводиться кафедрою промислового маркетингу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського" з 2007 року та має на меті акумулювати нові ідеї та тенденції української та світової маркетингової думки. Її завдання — охопити найсвіжіші розробки сучасного промислового маркетингу, виступити в ролі плацдарму для генерації нових ідей, підходів та методів в маркетинговій діяльності підприємств, що працюють на промисловому ринку в сучасних умовах.