ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ БІЗНЕСУ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Н. С. Кубишина
  • Р. К. Басістий

Анотація

Інтернаціоналізація бізнесу стає ключовим аспектом в умовах сучасної глобалізації та розвитку технологій. Це явище не лише розширює географію діяльності підприємства, але й виступає ефективним інструментом для оптимізації ризиків. Зі зростанням глобальних викликів та нестабільності у світовій економіці, питання оптимізації ризиків стає критичним для підприємств. Інтернаціоналізація може стати стратегічним кроком для забезпечення стійкості та конкурентоспроможності.

Біографії авторів

Н. С. Кубишина

канд. екон. наук, доцент кафедри промислового маркетингу

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Р. К. Басістий

магістр кафедри промислового маркетингу

КПІ ім. Ігоря Сікорського

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-18

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності