ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Підприємницька діяльність за своєю природою пов’язана з ризиками, тому розроблення стратегії управління ними є невід’ємною складовою ефективного менеджменту. Ризики маркетингової діяльності, на перший погляд, можуть здаватись менш загрозливими, у порівнянні з економічними, політико-правовими, екологічними чи технологічними, проте їх наслідки, як-то зниження попиту на продукцію, активізація конкурентів на ринку, втрата прихильності споживачів, проблеми зі збутом продукції тощо, можуть призвести до зниження ефективності діяльності компанії в цілому. Тому ідентифікація типів маркетингових ризиків, їх оцінка та попередження стають важливими завданнями для менеджерів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!