ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Юлія РЕШЕТНІКОВА
  • Катерина КОПІШИНСЬКА

Анотація

Підприємницька діяльність за своєю природою пов’язана з ризиками, тому розроблення стратегії управління ними є невід’ємною складовою ефективного менеджменту. Ризики маркетингової діяльності, на перший погляд, можуть здаватись менш загрозливими, у порівнянні з  економічними, політико-правовими, екологічними чи технологічними, проте їх наслідки, як-то зниження попиту на продукцію, активізація конкурентів на ринку, втрата прихильності споживачів, проблеми зі збутом продукції тощо, можуть призвести до зниження ефективності діяльності компанії в цілому. Тому ідентифікація типів маркетингових ризиків, їх оцінка та попередження стають важливими завданнями для менеджерів.

Біографії авторів

Юлія РЕШЕТНІКОВА

студентка факультету менеджменту та маркетингу

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Катерина КОПІШИНСЬКА

к.е.н., доц., доцент кафедри менеджменту підприємств,

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг