СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ

Автор(и)

  • Анна МАТЮХІНА
  • Юлія ГАВРИШ
  • Тетяна ЦАРЬОВА

Анотація

Позиціонування – це одна з рушійних сил бренду. Кожна компанія, від малої до великої, має мати стратегію з чітко вираженим позиціонуванням, адже саме завдяки ньому працівники фірми будуть чітко розуміти, яке перед ними стоїть завдання і як правильно налагоджувати стосунки зі споживачами; споживачі також завдяки позиціонуванню будуть краще розуміти бренд та виокремлювати його серед інших. Саме завдяки позиціонуванню легше підкреслити індивідуальність бренду, чим вужча ніша на ринку, тим легше буде сформувати стратегію позиціонування.

Біографії авторів

Анна МАТЮХІНА

студентка кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Юлія ГАВРИШ

доктор філософії, старший викладач кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Тетяна ЦАРЬОВА

кандидат економічних наук, доцент кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг