МАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН, ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • Ольга МАНЗЯ
  • Жанна ЖИГАЛКЕВИЧ

Анотація

Характерною особливістю сучасного маркетингу в бізнесі є те, що проста пропозиція товарів та послуг навіть в умовах наявності платоспроможних споживачів, не забезпечує гарантованого збуту.

Ефективність керування взаємовідносинами з клієнтами дає можливість комплексно реалізовувати маркетингову стратегію підприємства на ринку та дає можливість сформувати конкурентні переваги за рахунок швидшої реакції на зміни попиту споживача. Для цих цілей використання маркетингових технологій управління взаємовідносинами є початком формування нового ринкового простору, що визначає науковий і практичний інтерес до теми маркетингу взаємовідносин.

Біографії авторів

Ольга МАНЗЯ

студентка кафедри менеджменту підприємств

Нaцioнaльний технiчний унiверситет Укрaїни

«Київський пoлiтехнiчний iнститут iменi Iгoря Сiкoрськoгo»

Жанна ЖИГАЛКЕВИЧ

професор кафедри менеджменту підприємств, д.е.н., доц.

Нaцioнaльний технiчний унiверситет Укрaїни

«Київський пoлiтехнiчний iнститут iменi Iгoря Сiкoрськoгo»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг