МАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН, ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ
Анотація
Характерною особливістю сучасного маркетингу в бізнесі є те, що проста пропозиція товарів та послуг навіть в умовах наявності платоспроможних споживачів, не забезпечує гарантованого збуту.
Ефективність керування взаємовідносинами з клієнтами дає можливість комплексно реалізовувати маркетингову стратегію підприємства на ринку та дає можливість сформувати конкурентні переваги за рахунок швидшої реакції на зміни попиту споживача. Для цих цілей використання маркетингових технологій управління взаємовідносинами є початком формування нового ринкового простору, що визначає науковий і практичний інтерес до теми маркетингу взаємовідносин.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!