РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Анастасія КОБЗА
  • Юлія ГАВРИШ

Анотація

Міжнародний маркетинг є частиною цільової стратегії та незалежною сферою компанії, коли вона виходить на міжнародний ринок. Для більшості компаній впровадження міжнародного маркетингу є необхідним через зростаючу відкритість зовнішніх ринків і для того, щоб покращити свої відносини з цими ринками.

Біографії авторів

Анастасія КОБЗА

студентка кафедри менеджменту підприємств

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Юлія ГАВРИШ

доктор філософії, старший викладач кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Міжнародний маркетинг