КЕЙТЕРИНГОВЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ. КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО СПОЖИВАННЯ ПОСЛУГИ КЕЙТЕРИНГУ

Автор(и)

  • Діана ЛИТВИН
  • Євген ГНІТЕЦЬКИЙ

Анотація

У роботі було проаналізовано обсяг ринку кейтерингових послуг в Україні та його динаміку. Визначені фактори, що вплинули на стрімку втрату ємності ринку. Виділені основні вимоги споживачів до такого виду послуг. Сформовані ключові критерії, якими користується споживач, при прийнятті рішення про споживання послуги кейтерингу. Визначена важливість вхахування споживчих вподобань на ринку кейтерингу.

Біографії авторів

Діана ЛИТВИН

студентка кафедри промислового маркетингу

Євген ГНІТЕЦЬКИЙ

к.е.н., старший викладач кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 3. Поведінка споживачів та поведінкова економіка