КЕЙТЕРИНГОВЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ. КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО СПОЖИВАННЯ ПОСЛУГИ КЕЙТЕРИНГУ
Анотація
У роботі було проаналізовано обсяг ринку кейтерингових послуг в Україні та його динаміку. Визначені фактори, що вплинули на стрімку втрату ємності ринку. Виділені основні вимоги споживачів до такого виду послуг. Сформовані ключові критерії, якими користується споживач, при прийнятті рішення про споживання послуги кейтерингу. Визначена важливість вхахування споживчих вподобань на ринку кейтерингу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-19
Номер
Розділ
СЕКЦІЯ 3. Поведінка споживачів та поведінкова економіка
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!