НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВОЇ МАРКИ

Автор(и)

  • Ю.А. Василець
  • Н.С. Кубишина

Анотація

В сучасному світі удосконалення комунікаційної політики торгової марки стає ключовим у забезпеченні успішної конкурентоспроможності на ринку. Зростаюча конкуренція, швидка зміна споживчих уподобань та розвиток цифрових технологій вимагають від брендів постійного адаптування напрямів комунікаційної політики торгової марки в кризових умовах.

Біографії авторів

Ю.А. Василець

магістр кафедри промислового маркетингу

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Н.С. Кубишина

к.е.н., доцент

КПІ ім. Ігоря Сікорського

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-19

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності