СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Є. М. Бобошко
  • Н. С. Кубишина

Анотація

У сучасних умовах ринкової конкуренції, питання оптимізації товарного асортименту є стратегічно важливим для підприємств. Повномасштабне вторгнення та економічна криза зумовили необхідність переосмислення діяльності підприємств та вибору ефективних шляхів адаптації до змін в економічному середовищі.

Біографії авторів

Є. М. Бобошко

здобувач кафедри промислового маркетингу

Н. С. Кубишина

канд. екон. наук, доцент кафедри промислового маркетингу

КПІ ім. Ігоря Сікорського

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-18

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності