ОПТИМІЗАЦІЯ ПОШУКОВИХ СЕРВІСІВ НА E-COM ПЛАТФОРМАХ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДІВ МАШИННОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В.К. Биба
  • С.О. Солнцев

Анотація

Продажі через e-com платформи набули значних масштабів протягом останніх років як у світі в цілому, так і в Україні зокрема. Загальний оборот e-commerce в США склав 1,03 трильйона долл. в 2022р.[1] Лідерами цього напрямку бізнесу є такі гравці, як Amazon на глобальному ринку та Rozetka і Prom.ua на українському ринку. Зазначені компанії організували свою діяльність на базі такої ключової складової бізнес-моделі як маркетплейс. Основними рисами такого підходу є зниження бар’єрів входження для продавців до маркетплейсу, значне розширення асортименту, ризик дублювання аналогічних пропозицій різних вендорів, тощо.

Перелічені фактори можуть мати  критичний вплив на користувацький досвід, Це актуалізує значення якісного покращення пошукового двигуна всередині маркетплейсу.

Біографії авторів

В.К. Биба

аспірант

 КПІ ім. Ігоря Сікорського

С.О. Солнцев

д.ф.-м.н., проф., завідувач кафедри промислового маркетингу

КПІ ім. Ігоря Сікорського

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-18

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності