ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ІНДУСТРІЇ 4.0-5.0

Автор(и)

  • В. С. Бала
  • О. В. Зозульов
  • Ю. О. Гавриш

Анотація

Індустрія 4.0 характеризується використанням цифрових технологій для автоматизації та оптимізації процесів виробництва та управління. Це одне з наймасштабніших структурних перетворень останнього століття, що передбачає цифрову трансформацію управління бізнес-процесів. Індустрія 5.0, у свою чергу, фокусується на використанні цих технологій для створення більш персоналізованого та взаємодіючого досвіду для споживачів, враховуючи соціальні та екологічні чинники більш уважно та детально. Тобто це так званий «подвійний перехід» - об’єднання цифрової трансформації (діджиталізації) та заходів щодо підвищення екологічної та соціальної стійкості.

Біографії авторів

В. С. Бала

студентка кафедри менеджменту підприємств

КПІ ім. Ігоря Сікорського

О. В. Зозульов

к.е.н., проф., професор кафедри промислового маркетингу

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Ю. О. Гавриш

доктор філософії, старший викладач кафедри промислового маркетингу

КПІ ім. Ігоря Сікорського

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-17

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності