ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ B2B ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • О.П. Афанасьєва
  • А.С. Бондаренко

Анотація

Сфера B2B електронної комерції в умовах діджиталізації стала надзвичайно конкурентною, саме тому підприємства шукають нові шляхи просування своїх товарів та послуг, в тому числі із використанням технологій інтернет-маркетингу.

Біографії авторів

О.П. Афанасьєва

доцент кафедри маркетингу,

управління репутацією та клієнтським досвідом

Державний біотехнологічний університет

А.С. Бондаренко

студентка

Державний біотехнологічний університет

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-17

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності