НОВИЙ ЕТАП В2В МАРКЕТИНГУ ЕВОЛЮЦІЯ ВІД АВМ ДО АВХ

Автор(и)

  • Олена ЛИМАР
  • Євген ГНІТЕЦЬКИЙ

Анотація

Філософія ABM полягає у виявленні своїх цільових клієнтів без моделі охоплення якнайбільшої аудиторії. Приймаючи цей принцип і продовжуючи використовувати аналітику на рівні облікових записів на основі даних глибше в життєвий цикл облікового запису, маркетологи мають можливість розвивати тіснішу постійну взаємодію з клієнтами, розширювати та диверсифікувати відносини всередині організації-клієнта і, зрештою, надавати більше можливостей. Саме тут маркетинг на основі облікових записів (ABM) перетворюється на маркетинг, на основі досвіду роботи з обліковими записами (ABX).

Біографії авторів

Олена ЛИМАР

студентка кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Євген ГНІТЕЦЬКИЙ

к.е.н., старший викладач 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Промисловий маркетинг