НОВИЙ ЕТАП В2В МАРКЕТИНГУ ЕВОЛЮЦІЯ ВІД АВМ ДО АВХ
Анотація
Філософія ABM полягає у виявленні своїх цільових клієнтів без моделі охоплення якнайбільшої аудиторії. Приймаючи цей принцип і продовжуючи використовувати аналітику на рівні облікових записів на основі даних глибше в життєвий цикл облікового запису, маркетологи мають можливість розвивати тіснішу постійну взаємодію з клієнтами, розширювати та диверсифікувати відносини всередині організації-клієнта і, зрештою, надавати більше можливостей. Саме тут маркетинг на основі облікових записів (ABM) перетворюється на маркетинг, на основі досвіду роботи з обліковими записами (ABX).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!