РОЛЬ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СТАРТАП-ПРОЕКТІВ

Автор(и)

  • Єлизавета СОМОВА
  • Юлія ГАВРИШ

Анотація

Маркетинг – це важлива складова будь-якого бізнесу. Адже неважливо настільки гарно розроблений продукт та які в нього властивості, якщо він не буде правильно просуватися. Особливо сфера маркетингу важлива для компаній, які тільки-но розпочали свою діяльність. Близько  30% стартапів взагалі не мають стратегії розвитку маркетингу або ж навіть звичайного бізнес-плану, що є ключовими елементами успіху.

Біографії авторів

Єлизавета СОМОВА

студентка кафедри менеджменту підприємств

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Юлія ГАВРИШ

доктор філософії, старший викладач кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 7. Маркетинг у сфері високих технологій та стартап-проектів