ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Анна МАТЮХІНА
  • Юлія ГАВРИШ

Анотація

Неможливо уявити стратегію бізнесу без наявної бізнес-моделі, адже вона є головною складовою у стратегічному менеджменті. Бізнес-модель являє собою концепцію по створенню цінностей – економічних, що виражаються у вигляді прибутку; соціальних, які створюють імідж бренду і тому подібні. Як показує досвід, компанії що оптимізують/впроваджують бізнес-моделі отримують більший прибуток, ніж ті, які орієнтуються на вдосконалення продуктів чи процесів виробництва. Питання, що буде більш ефективнішим: впровадження нових бізнес-моделей чи нових товарів (продуктів та послуг) було підняте ще на початку двохтисячних. 

Біографії авторів

Анна МАТЮХІНА

студентка кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Юлія ГАВРИШ

доктор філософії, старший викладач кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг