ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Неможливо уявити стратегію бізнесу без наявної бізнес-моделі, адже вона є головною складовою у стратегічному менеджменті. Бізнес-модель являє собою концепцію по створенню цінностей – економічних, що виражаються у вигляді прибутку; соціальних, які створюють імідж бренду і тому подібні. Як показує досвід, компанії що оптимізують/впроваджують бізнес-моделі отримують більший прибуток, ніж ті, які орієнтуються на вдосконалення продуктів чи процесів виробництва. Питання, що буде більш ефективнішим: впровадження нових бізнес-моделей чи нових товарів (продуктів та послуг) було підняте ще на початку двохтисячних.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!