МАРКЕТИНГУ ВПЛИВУ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ TIKTOK

Автор(и)

  • Руслан ЗАЛУЦЬКИЙ
  • Сергій СОЛНЦЕВ

Анотація

Маркетинг впливу є галузь з багатомільярдними оборотами і стає все більш актуальним для багатьох фірм, особливо тих, які працюють на ринку В2С. Важливим комунікатором маркетингу впливу (Influencer Marketing)  є соціальні мережі та, зокрема, платформа ТікТок. Вбудовування маркетингу впливу в бізнес може приносити як позитивний ефект, так мати і негативний вплив на результати бізнесу, що повною мірою відноситься до ТікТок. Тому необхідно розуміти формат присутності маркетингу впливу в ТікТок.

Біографії авторів

Руслан ЗАЛУЦЬКИЙ

аспірант кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

 

Сергій СОЛНЦЕВ

завідувач кафедри промислового маркетингу, д.ф.-м.н., проф.

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 4. Цифровий маркетинг