МАРКЕТИНГУ ВПЛИВУ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ TIKTOK
Анотація
Маркетинг впливу є галузь з багатомільярдними оборотами і стає все більш актуальним для багатьох фірм, особливо тих, які працюють на ринку В2С. Важливим комунікатором маркетингу впливу (Influencer Marketing) є соціальні мережі та, зокрема, платформа ТікТок. Вбудовування маркетингу впливу в бізнес може приносити як позитивний ефект, так мати і негативний вплив на результати бізнесу, що повною мірою відноситься до ТікТок. Тому необхідно розуміти формат присутності маркетингу впливу в ТікТок.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!