СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АНТИКРИХКОСТІ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Аліна ГОЛОБОРОДЬКО
  • Надія ЯЗВІНСЬКА

Анотація

Сучасні бізнеси постійно стикаються з неочікуваними руйнівними подіями, частота та наслідки яких зростають. Епідемії, війни, кібератаки, природні катаклізми – ці явища можуть або зруйнувати бізнес, або загартувати його. Важливе питання полягає в тому, чому одні організації витримують тиск екстремальних подій, а інші ні? Амбітні цілі проектування спрямовані на створення систем, які, як очікується, зможуть справлятися з серйозними збоями та виживати чи навіть процвітати в умовах нестабільності та невизначеності. Це призвело до посилення уваги до понять невразливості та антикрихкості.

Біографії авторів

Аліна ГОЛОБОРОДЬКО

студентка кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Надія ЯЗВІНСЬКА

доцент кафедри промислового маркетингу, к.е.н.

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг