ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • Павло РУСИН
  • Олександр ЗОЗУЛЬОВ

Анотація

Дуже багато наукових праць та не тільки присвячено формуванню лояльності на роздрібному ринку, але не так і багато (насправді) написано про промисловий ринок. Це спричинено тим, що промисловий ринок має свою специфіку і засовники компаній не дивляться на клієнтоорієнтованість в першу чергу, всіх цікавить найголовніший фактор – ціна, а вже в другу чергу якість. Але, це може бути не завжди.

Біографії авторів

Павло РУСИН

студент кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Олександр ЗОЗУЛЬОВ

канд. екон. наук, проф., заступник декана ФММ з наукової роботи

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 3. Поведінка споживачів та поведінкова економіка