ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
Анотація
Дуже багато наукових праць та не тільки присвячено формуванню лояльності на роздрібному ринку, але не так і багато (насправді) написано про промисловий ринок. Це спричинено тим, що промисловий ринок має свою специфіку і засовники компаній не дивляться на клієнтоорієнтованість в першу чергу, всіх цікавить найголовніший фактор – ціна, а вже в другу чергу якість. Але, це може бути не завжди.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-19
Номер
Розділ
СЕКЦІЯ 3. Поведінка споживачів та поведінкова економіка
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!