ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА
Анотація
У наші дні Інтернет є важливим каналом зв'язку через який компанії рекламують свою продукцію та послуги. Життя сучасного суспільства не може відбуватися без постійної присутності медіа-джерел, які оточили людство буквально з усіх сторін. Мас-медіа вплинули не тільки на уявлення реальності, але і змінили її шляхом перетворення, тому Інтернет-реклама – одна з найвпливовіших та ефективних форм маркетингу на сьогодні. Інтернет-середовище переживає постійні зміни, які відбуваються швидко і супроводжується розширенням інформації, появою нових і складних форм реклами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!