ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Кристина ТАРАСЕНКО
  • Юлія ГАВРИШ

Анотація

У наші дні Інтернет є важливим каналом зв'язку через який компанії рекламують свою продукцію та послуги. Життя сучасного суспільства не може відбуватися без постійної присутності медіа-джерел, які оточили людство буквально з усіх сторін. Мас-медіа вплинули не тільки на уявлення реальності, але і змінили її шляхом перетворення, тому Інтернет-реклама – одна з найвпливовіших та ефективних форм маркетингу на сьогодні. Інтернет-середовище переживає постійні зміни, які відбуваються швидко і супроводжується розширенням інформації, появою нових і складних форм реклами.

Біографії авторів

Кристина ТАРАСЕНКО

студентка кафедри менеджменту підприємств

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Юлія ГАВРИШ

доктор філософії, старший викладач кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 3. Поведінка споживачів та поведінкова економіка