ЕТАПИ ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ ФАРМАЦЕВТИЧНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Автор(и)

  • Вікторія ГРУЩЕНКО
  • Сергій СОЛНЦЕВ

Анотація

Актуальність теми обумовлена динамічним розвитком фармацевтичної галузі, що спричинена інноваціями  у сфері розробок лікарських засобів та цифровізацією бізнес-процесів. Як і будь-який бізнес фармацевтичні підприємства піддаються впливу зовнішніх факторів. Зокрема, за період 2019-2022 років на кон'юнктуру ринку вплинула пандемія Covid-19 та військові дії на території України. Тому важливою є структуризація процедури виведення товарів у вигляді лікарських засобів фармацевтичними підприємствами.

Біографії авторів

Вікторія ГРУЩЕНКО

студентка кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Сергій СОЛНЦЕВ

завідувач кафедри промислового маркетингу, д.ф.-м.н., проф.

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Промисловий маркетинг