ЕТАПИ ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ ФАРМАЦЕВТИЧНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Анотація
Актуальність теми обумовлена динамічним розвитком фармацевтичної галузі, що спричинена інноваціями у сфері розробок лікарських засобів та цифровізацією бізнес-процесів. Як і будь-який бізнес фармацевтичні підприємства піддаються впливу зовнішніх факторів. Зокрема, за період 2019-2022 років на кон'юнктуру ринку вплинула пандемія Covid-19 та військові дії на території України. Тому важливою є структуризація процедури виведення товарів у вигляді лікарських засобів фармацевтичними підприємствами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!