КОНЦЕПЦІЯ РЕБРЕДИНГУ ІНЖИНІРИНГОВОЇ КОМПАНІЇ VIRAVIX
Анотація
Ребрендинг – це процес створення нової чи вдосконаленої айдентики бренду в очах споживачів.
Ребрендинг - це зміна іміджу організації, яка може полягати у зміні логотипу, візуальної репрезентації, назви, слогану, місії, цінностей, цільової аудиторії, ринку чи їх комбінації і вдаються до даного процесу, щоб змінити сприйняття бренду в очах потенційних клієнтів, конкурентів та партнерів для зміцнення своїх ринкових позицій.
Концепція ребрендингу є важливою складовою стратегії ребрендингу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!