КОНЦЕПЦІЯ РЕБРЕДИНГУ ІНЖИНІРИНГОВОЇ КОМПАНІЇ VIRAVIX

Автор(и)

  • Дарья ЛЕПЕХА
  • Надія КУБИШИНА

Анотація

Ребрендинг – це процес створення нової чи вдосконаленої айдентики бренду в очах споживачів. 

Ребрендинг - це зміна іміджу організації, яка може полягати у зміні логотипу, візуальної репрезентації, назви, слогану, місії, цінностей, цільової аудиторії, ринку чи їх комбінації і вдаються до даного процесу, щоб змінити сприйняття бренду в очах потенційних клієнтів, конкурентів та партнерів для зміцнення своїх ринкових позицій. 

Концепція ребрендингу є важливою складовою стратегії ребрендингу.

Біографії авторів

Дарья ЛЕПЕХА

магістр кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»,

м. Київ, Україна

Надія КУБИШИНА

канд..екон.наук., доцент  

 Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»,

м. Київ, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Промисловий маркетинг