МАРКЕТИНГ В2В СТАРТАПІВ НА РИНКУ ПРОМИСЛОВОСТІ

Автор(и)

  • Аліна ГОЛОБОРОДЬКО
  • Тетяна ЦАРЬОВА

Анотація

Щороку  в Україні зростає кількість інноваційних ідей та кількість охочих їх втілювати. Відповідно до рейтингу країн, складеним сервісом Startup Ranking, у 2021 році Україна за кількістю стартапів посіла 38 місце у світі із показником у 351 стартап. Тож наша держава має високий потенціал у розробці та реалізації стартап-проектів, проте вітчизняним підприємцям часто не вистачає досвіду та ресурсів для розвитку бізнесу. Саме тому ефективне застосування маркетингу є надзвичайно важливим та актуальним питанням на всіх етапах розвитку проекту.

Біографії авторів

Аліна ГОЛОБОРОДЬКО

студентка кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Тетяна ЦАРЬОВА

кандидат економічних наук, доцент кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Промисловий маркетинг