ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЯК ОСНОВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
Анотація
Товарна політика відіграє велику роль у соціально-економічній системі підприємства, і є основним інструментом виробничо-збутової діяльності. Метою товарної політики (інструмент B2B ринку) є забезпечення таких рішень: створення нових товарів (властивості, дизайн, марочна назва, упаковка, сервіс, гарантії); напрямів модифікації та модернізації товарів; удосконалення товарного асортименту та товарної номенклатури (ширина, глибина, насиченість, гармонійність); чітке розуміння, коли слід припинити випуск товарів та вийти з ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!