ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЯК ОСНОВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Анна МАТЮХІНА
  • Олександр ЗОЗУЛЬОВ
  • Юлія ГАВРИШ

Анотація

Товарна політика відіграє велику роль у соціально-економічній системі підприємства, і є основним інструментом виробничо-збутової діяльності. Метою товарної політики (інструмент B2B ринку) є забезпечення таких рішень: створення нових товарів (властивості, дизайн, марочна назва, упаковка, сервіс, гарантії); напрямів модифікації та модернізації товарів; удосконалення товарного асортименту та товарної номенклатури (ширина, глибина, насиченість, гармонійність); чітке розуміння, коли слід припинити випуск товарів та вийти з ринку. 

Біографії авторів

Анна МАТЮХІНА

студентка кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

Олександр ЗОЗУЛЬОВ

кандидат економічних наук, професор кафедри промислового маркетингу 

 Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний університет ім. Ігоря Сікорського»

Юлія ГАВРИШ

доктор філософії, старший викладач кафедри промислового маркетингу 

Національний технічний університет України 

«Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Промисловий маркетинг