ПЛАНУВАННЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ СВІТОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

Автор(и)

  • Валерія ЧИКАЛЕНКО
  • Оксана ЧЕРНЕНКО

Анотація

Сучасний економічний стан країни постійно випробовує на міцність компанії, які прагнуть займати лідерські позиції на ринку. У такій ситуації посилюється значущість іміджу підприємства на ринку. Велике значення для досягнення успіху має те, наскільки суспільство розуміє бренд, наскільки довіряє йому. Іноді конкурентоспроможність бренду визначається саме за рахунок іміджу, який створила компанія. Це поняття є достатньо широким у розумінні, тому будемо розглядати імідж підприємства як фактор  конкурентоспроможності на ринку.

Біографії авторів

Валерія ЧИКАЛЕНКО

студентка кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університету України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

 

Оксана ЧЕРНЕНКО

канд. економ. наук

Національний технічний університету України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. Промисловий маркетинг