ПЛАНУВАННЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ СВІТОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Анотація
Сучасний економічний стан країни постійно випробовує на міцність компанії, які прагнуть займати лідерські позиції на ринку. У такій ситуації посилюється значущість іміджу підприємства на ринку. Велике значення для досягнення успіху має те, наскільки суспільство розуміє бренд, наскільки довіряє йому. Іноді конкурентоспроможність бренду визначається саме за рахунок іміджу, який створила компанія. Це поняття є достатньо широким у розумінні, тому будемо розглядати імідж підприємства як фактор конкурентоспроможності на ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!