ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ВІД СТАБІЛЬНОСТІ Й ЛІНІЙНОГО МИСЛЕННЯ ДО АНТИКРИХКОСТІ ТА НЕЛІНІЙНОГО, ІННОВАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ

Автор(и)

  • Вікторія ЧЕРНИШЕНКО
  • Надія ЯЗВІНСЬКА

Анотація

Кілька років поспіль Україна і світ переживають низку гострих кризових явищ. Азійські економічні колапси, пандемія, війна та супутні процеси поставили відчутні виклики суспільству, політиці, економіці, бізнесу та окремим підприємствам. Це привертає увагу до пошуку можливостей виживання та розвитку в таких стресових обставинах.

Біографії авторів

Вікторія ЧЕРНИШЕНКО

студентка кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України
«Київський політехнічний іститут імені Ігоря Сікорського»

 

Надія ЯЗВІНСЬКА

доцент кафедри промислового маркетингу, к.е.н., доц.
Національний технічний університет України
«Київський політехнічний іститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 1. Маркетингові дослідження