ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ВІД СТАБІЛЬНОСТІ Й ЛІНІЙНОГО МИСЛЕННЯ ДО АНТИКРИХКОСТІ ТА НЕЛІНІЙНОГО, ІННОВАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ
Анотація
Кілька років поспіль Україна і світ переживають низку гострих кризових явищ. Азійські економічні колапси, пандемія, війна та супутні процеси поставили відчутні виклики суспільству, політиці, економіці, бізнесу та окремим підприємствам. Це привертає увагу до пошуку можливостей виживання та розвитку в таких стресових обставинах.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-19
Номер
Розділ
СЕКЦІЯ 1. Маркетингові дослідження
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!