ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЯК ГОЛОВНА СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЙОГО ТИПИ ТА ОСОБЛИВОСТІ
Анотація
У роботі порівняно визначення позиціонування вітчизняних та зарубіжних дослідників, на базі яких сформульовано власне. Виділені головні складові позиціонування, які безпосередньо впливають на управління брендом. Визначено компоненти, на яких базується позиціонування. Виділені етапи формування позиціонування та підкреслено їхній вплив на процес управління брендом.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-19
Номер
Розділ
СЕКЦІЯ 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!