ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЯК ГОЛОВНА СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЙОГО ТИПИ ТА ОСОБЛИВОСТІ

Автор(и)

  • Ольга МИЦИК
  • Олександр ЗОЗУЛЬОВ

Анотація

У роботі порівняно визначення позиціонування вітчизняних та зарубіжних дослідників, на базі яких сформульовано власне. Виділені головні складові позиціонування, які безпосередньо впливають на управління брендом. Визначено компоненти, на яких базується позиціонування. Виділені етапи формування позиціонування та підкреслено їхній вплив на процес управління брендом.

Біографії авторів

Ольга МИЦИК

студентка кафедри промислового маркетингу

Олександр ЗОЗУЛЬОВ

професор кафедри промислового маркетингу, к.е.н, проф.

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг