РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ЕКСПАНСІЇ БІЗНЕСУ З ФОКУСОМ НА РЕАЛІЗАЦІЮ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ, НА ПРИКЛАДІ ФЕШН РИНКУ
Анотація
Сучасні виклики бізнес середовища вимагають від українських брендів пристосування та адаптації до нових умов, пошук нових способів отримання прибутку та утримання клієнтів навіть у несприятливих для розвитку бізнесу умовах. Повномасштабне вторгнення рф в Україну створило надзвичайно несприятливі умови для ведення бізнесу, загроза виробничим потужностям, відтік значної частки цільової аудиторії закордон та зменшення кількості платоспроможних клієнтів змушують бренди шукати нові можливості для розширення бізнесу. Нестабільність та продемонстрована недієвість поточних соціальних механізмів, індустріалізація та незмінна концепція лінійної економіки актуалізує необхідність кардинальної реструктуризації бізнес-моделей, стратегій та цілей бізнесів в напрямку сталого розвитку шляхом розробки нової концептуальної моделі експансії бізнесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!