РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ЕКСПАНСІЇ БІЗНЕСУ З ФОКУСОМ НА РЕАЛІЗАЦІЮ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ, НА ПРИКЛАДІ ФЕШН РИНКУ

Автор(и)

  • Олександра БИСТРОВА
  • Наталія ПИСАРЕНКО

Анотація

Сучасні виклики бізнес середовища вимагають від українських брендів пристосування та адаптації до нових умов, пошук нових способів отримання прибутку та утримання клієнтів навіть у несприятливих для розвитку бізнесу умовах. Повномасштабне вторгнення рф в Україну створило надзвичайно несприятливі умови для ведення бізнесу, загроза виробничим потужностям, відтік значної частки цільової аудиторії закордон та зменшення кількості платоспроможних клієнтів змушують бренди шукати нові можливості для розширення бізнесу. Нестабільність та продемонстрована недієвість поточних соціальних механізмів, індустріалізація та незмінна концепція лінійної економіки актуалізує необхідність кардинальної реструктуризації бізнес-моделей, стратегій та цілей бізнесів в напрямку сталого розвитку шляхом розробки нової концептуальної моделі експансії бізнесу.

Біографії авторів

Олександра БИСТРОВА

студентка кафедри промислового маркетингу

Наталія ПИСАРЕНКО

к. е. н., доцент, доцент кафедри промислового маркетингу

Національний технічний університет України

«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5. Міжнародний маркетинг